יום שני, 7 ביוני 2010

הצלוליטיס חזר לאופנה?


Mod Cloth, יקירי המערכת, מוכרים בגדי אינדי ורטרו ומתנהגים בנימוס רב לכל מי שצמוד אליה צלוליט לירך. ולכן הם דואגים לקדם רק בגדי ים שהגיעו מהסיקסטיז, עם כיסוי נאות לכל איבר רוטט ועם כבוד לאנשים נורמליים. איזה כיף. אמרנו כבר שהם עושים משלוחים גם לארץ?





וגם Luna הבריטיים דבקים בטרנד הזה במומחיות גדולה, אבל כן מתחשבים בכך שנשים בימינו, לפחות ברמת מודל היופי הרווח, הן רזות יותר מבעבר.



3 תגובות:

  1. אני אוהבת את מודקלות', והזמנתי מהם כבר כמה פעמים בשנים האחרונות. הבעיה היא שבארץ אחראית על המשלוח, לפחות עכשיו, חברת יופיאס והחבורה הזו מבזה את ענין המשלוח. בפעם האחרונה לקח לחבילה יותר משבועיים(!) מאז שנחתה בארץ ועד שהגיעה אליי, והרבה שיחות מתסכלות עם נציגים שלהם. גם דמי המשלוח והמכס והמעמ והשחרור ממכס הופכים את העסק הזה לפחות מכדאי. אם כי לא אכחד שבענינים של פריטים מוצלחים כדאיות היא לא תמיד ערך הנלקח בחשבון.

    השבמחק
  2. אני מסכימה שהמשלוח אצלם מסורבל ויכול לעלות יותר מדי.
    צריך ללמוד לקחים ולעשות הזמנות בשווי של פחות מ- 100 דולר. זה מונע, מניסיון, את עניין המכס הנוסף. חוצמזה, UPS הם אמינים למדי והשיטה של מספר מעקב מאוד נוחה. עוד אפשרות היא להזמין להם לכתובת בארה"ב, שזה הכי זול וטוב.

    השבמחק
  3. האמת שכבר מעל 50 דולר או כ-40 פאונד הם מתחילים לקחת סוג של מכס פלוס מעמ, אבל מדי פעם החבילות לא נבדקות ויוצאים מזה בזול, במיוחד אם זה מגיע לדואר ישראל ולא דרך חברות פרטיות. אז זה הכי נח, בסופו של דבר, כי זה נגמר בזה, בלי כל מיני תשלומים נוספים של שחרור ממכס ועמלות. אני מעדיפה לקפוץ פה לסניף ליד מאשר לנסות ולתאם עם יופיאס אני דיי. חברות משלוחים אחרות אגב אמנם לוקחות גם הן דמי שחרור וטיפול וכו' וכו' אבל לפחות השליחים שלהן מגיעים למפתן הדלת למחרת בשמונה בבוקר.
    כתובת בארה"ב.. וול. את זה אני מעדיפה לשמור לחברות שלא עושות משלוחים לארץ בכלל כמו אורבן:)

    השבמחק